مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مسیحیت تبشیری

✍🏻 تقابل کلیسای کاتولیک با کلیساهای مسیحت صهیونیست بیانگر اختلافات عمیق فرقه‌های مسیحیت است. دراین‌بین مسیحیت صهیونیستی به علت واردکردن آموزه‌هایی عجیب و ضد کتاب مقدسی در این آئین بیش از دیگر فرقه‌ها مورد عناد و دشمنی مسیحیان دیگر قرار گرفته است.


🔘 تقابل کلیسای کاتولیک با کلیساهای مسیحت صهیونیست بیانگر اختلافات عمیق فرقه‌های مسیحیت است. دراین‌بین مسیحیت صهیونیستی به علت واردکردن آموزه‌هایی عجیب و ضد کتاب مقدسی در این آئین بیش از دیگر فرقه‌ها مورد عناد و دشمنی مسیحیان دیگر قرار گرفته است.


🔘 اولین مخالفت‌ها با روش مسیحیت صهیونیستی و همراهی افراطی مسیحیان صهیونیست از یهودیان صهیونیست را باید از حدود 100 سال پیش دانست.


👈 سال 1897  کلیسای کاتولیک متوجه شد که جریان مسیحی صهیونیستی به دنبال بهانه‌ها و مجوزهای دینی مسیحی برای سیطره بر فلسطین است؛ بنابراین، این کلیسا بیانیه‌ای صادر و در آن بیان کرد:

بی شک بازسازی قدس برای این‌که مرکز حکومت اسرائیل باشد و از این طریق دوباره معبد سلیمان ساخته شود، با پیش‌بینی‌های خود مسیح در تناقض است. مسیح فرموده است، عامه مردمان (غیر یهودیان و غیرمسیحیان) تا آخرالزمان یعنی تا پایان دوران آن مردمان، در قدس خواهند بود.


🔘 مسیحیان کاتولیک بارها تقابل خود را با مسیحیان صهیونیست نشان داده‌اند و اندیشه‌ها و دیدگاه‌های مسیحیت صهیونیستی را رد کرده‌اند.


🔘 این حمایت بی‌چون‌وچرای مسیحیان صهیونیست از تمام رفتار ضدانسانی رژیم اشغالگر قدس و ظلم به مردمان ساکن این منطقه حتی برای فرقه دیگر مسیحی نیز قابل‌قبول نیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی