مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

استراتژی جریان انجیلی: بایدن همان ترامپ است

چهارشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۹، ۰۱:۲۷ ب.ظ

مسیحیت تبشیری

کشیشان سفیدپوست اوانجلیستی برای مقابله با  انتقادات و مطالبه گری مردم نسبت به عملکردشان در4 سال گذشته، اقدامات مذهبی اخیر جو بایدن را عیناً برگرفته از رفتارهای ترامپ می‌دانند. اخیراً در یکی از مقالات منتشرشده در سایت کریستین تودی؛ اظهارات بایدن را با صحبت ترامپ مقایسه شده است. نویسنده در این مقاله می‌خواهد ثابت کند تفکرات و اقدامات مذهبی امروز بایدن همانند باورهای معنوی ترامپ است. 

🔸 طبق پیش‌بینی‌های مسیحیان اوانجلیستی در آمریکا، شروع ریاست جمهوری بایدن، محدودیت‌های شدیدی متوجه فعالیت‌های آنان خواهد شد. هر امتیاز و منفعتی که از دوره ریاست جمهوری ترامپ  نصیب کشیشان اوانجلیستی شده بود، امروز در معرض نابودی قرارگرفته و آنان برای حفظ این منافع از هر شگردی خبری استفاده می‌کنند تا بتوانند قدری از حجم انتقادات و مطالبات مردم آمریکا بکاهند.

  

🔸 کشیشان سفیدپوست اوانجلیستی برای مقابله با  انتقادات و مطالبه گری مردم نسبت به عملکردشان در4 سال گذشته، اقدامات مذهبی اخیر جو بایدن را عیناً برگرفته از رفتارهای ترامپ می‌دانند. اخیراً در یکی از مقالات منتشرشده در سایت کریستین تودی؛ اظهارات بایدن را با صحبت ترامپ مقایسه شده است. نویسنده در این مقاله می‌خواهد ثابت کند تفکرات و اقدامات مذهبی امروز بایدن همانند باورهای معنوی ترامپ است. 


🔸 نویسنده مدعی است، مردم آمریکا به این نکته توجه ندارند ادبیات به‌کاررفته در اظهارات بایدن همان معانی را می‌دهد که ترامپ در اظهارات خود قبلاً بیان کرده بود. صحبت‌های مشابه بایدن با ترامپ، مورد استقبال همه مسیحیان آمریکا قرار می‌گیرد اما همان اظهارات از سوی ترامپ، نفرت‌انگیز مطرح می‌شود. 


🔸 نویسنده اوانجلیستی این مقاله، با بررسی صحبت‌های آخر ترامپ هنگام ترک کاخ سفید را با اظهارات بایدن هنگام ورود به کاخ ریاست جمهوری، اثبات می‌کند که علی‌رغم اینکه هر دو دریک موضوع و یک رویکرد مشترک هستند اما  تنها صحبت‌های بایدن به‌عنوان برترین سخنرانی قرن مطرح می‌شود.


🔸 بنابراین، با نتیجه‌گیری از محتوای این مقاله، می‌توان گفت، کشیشان اوانجلیستی با تحرکات چهارساله خود در کاخ سفید، چنین میراث منفوری را در تاریخ آمریکا از خود به یادگار گذاشتند که هرگز  در اذهان عمومی مردم آمریکا فراموش نخواهد شد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی