مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مراسم‌های پرستشی یا پارتی‌های مبتذل

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۹، ۰۶:۴۶ ب.ظ

مسیحیت تبشیری

مسیحیت تبشیری، مجالس رقص، عیاشی و شرب خمر را به عنوان راهی جهت رسیدن به خداوند معرفی می‌کند و نام آن را مراسم پرستشی گذاشته است. وقتی به تصاویر برخی از این مراسم‌ها که تبشیری‌ها عنوان پرستشی بر آن گذارده‌اند نگاه می‌کنیم تفاوتی بین آن با پارتی‌های مبتذل مشاهده نمی‌گردد و تنها با اطلاق کلمه پرستشی بر این محافل است که مبلغان تبشیری سعی در توجیه هوسرانی‌های خود دارند.


🔻 برخی فرقه‌ها که از اساس با هدف ایجاد تفرقه و تشتت در جامعه ساخته شده‌اند تنها به جذب مخاطب می‌اندیشند و ازاین‌رو مباحثی مانند اخلاقیات و امثال آن برایشان اهمیت ندارد. فرقه‌هایی ازاین‌قبیل تا آن جا پیش رفته‌اند که برای جمیع عیاشی‌های خود توجیهات به‌ظاهر الهیاتی تراشیده‌اند و اعمالی چون شرب خمر و امثال آن را جزو مناسک فرقه‌ای قرار داده‌اند.


🔻 در این‌بین مسیحیت تبشیری، مجالس رقص، عیاشی و شرب خمر را به‌عنوان راهی جهت رسیدن به خداوند معرفی می‌کند و نام آن را مراسم پرستشی گذاشته است.


🔻 وقتی به تصاویر برخی از این مراسم‌ها که تبشیری‌ها عنوان پرستشی بر آن گذارده‌اند نگاه می‌کنیم تفاوتی بین آن با پارتی‌های مبتذل مشاهده نمی‌گردد و تنها با اطلاق کلمه پرستشی بر این محافل است که مبلغان تبشیری سعی در توجیه هوسرانی‌های خود دارند.


🔻 امروزه کلیساهای خانگی نیز مکانی برای برگزاری این مجالس شده و استفاده از لفظ کلیسا نیز صرفاً برای پوششی برای این اقدامات است. در حقیقت کلیساهای خانگی به بستری برای افراد هرزه مبدل شده که در پوشش فرقه به هوسرانی می‌پردازند. شاید هیچ فردی اعم از زن و مرد را نتوان یافت که به کلیساهای خانگی تردد داشته و آلوده به اقسام مفاسد نشده باشند.


🔻 گفتنی است افشاگری‌هایی که توسط افراد آسیب خورده و جدا شده از جریان تبشیر پیرامون کلیساهای غیرقانونی خانگی، پشت پرده آنها و بلایی که در این جلسات زیرزمینی بر سر افراد می‌آید موید همین مطلب است که در همین کانال بارهاوبارها به آن پرداخته شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی