مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

🔴🔴 مبلغ تبشیری: خدای ما یک یهودی است

شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۰۹:۰۲ ق.ظ

مسیحیت صهیونیستی

✍🏻 در مسیحیت تبشیری، تفسیر آرماگدونی از کتاب مقدس با هدف تقویت صهیونیست ارائه می‌گردد و مبلغان این فرقه تا آنجا پیش رفته‌اند که اخیراً یکی از آن‌ها اعلام کرده خدای ما یک یهودی (مقصود وی پیامبر الهی حضرت عیسی علیه‌السلام است) است و در واقع خدای ما در بدن یک یهودی حلول کرده است!!!


🔸 مبلغان مسیحیت تبشیری هرساله سفرهایی را به مناطق تحت اشغال رژیم صهیونیستی انجام می‌دهند و در همایش‌هایی که برگزار می‌گردد شرکت می‌کنند.


🔸 در این همایش‌ها تفسیری صرفاً صهیونیستی و آرماگدونی از کتاب مقدس ارائه می‌گردد و مهره‌هایی که در این نشست‌ها حضور دارند موظف می‌گردند تا این قرائت از مسیحیت را ترویج دهند.


🔸 امروزه این رویکرد با عنوان مسیحیت تبشیری شناخته می‌گردد و در آن باورهایی مانند غصب سرزمین موعود (بیت‌المقدس) توسط صهیونیست‌ها، پیدایش قحطی، جنگ‌های خونین در غرب آسیا محور اصلی می‌باشد. جالب است که اغلب سیاستمداران آمریکا و کشورهای غربی نیز در زمینه مذهب متأثر از این نگرش می‌باشند و با نام فرقه‌ای مسیحیان اونجلیسم شناخته می‌شوند.


🔸 در مسیحیت تبشیری، تفسیر آرماگدونی از کتاب مقدس با هدف تقویت صهیونیست انجام می‌گردد و مبلغان این فرقه تا آنجا پیش رفته‌اند که اخیراً یکی از آن‌ها اعلام کرده خدای ما یک یهودی (مقصود وی پیامبر الهی حضرت عیسی علیه‌السلام است) است و در واقع خدای ما در بدن یک یهودی حلول کرده است!!!


🔸 در حقیقت این مبلغ تبشیری و امثال وی با هدف تقدیس یهودیان صهیونیست به چنین حّرافی‌هایی روی آورده‌اند چرا که طبق منابع مسیحیان سنتی این یهودیان بودند که در سراسر زندگی حضرت عیسی علیه‌السلام با ایشان بنای دشمنی داشتند و به هر طریق ممکن در صدد از میان برداشتن ایشان بودند. 


🔸 با این‌وصف قرائت صهیونیستی از مسیحیت که امروزه در شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان رواج دارد هیچ ارتباطی به آموزه‌های حضرت عیسی علیه‌السلام ندارد و اتفاقاً دشمنان این پیامبر الهی با هدف جذب حامی از میان دشمنان سرسخت خود (مسیحیان سنتی) مبادرت به راه‌اندازی این جریان کرده‌اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی