مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مبلغان تبشیری خیال‌پردازانی عوام‌فریب

دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۰۵:۵۰ ب.ظ

نقد مسیحیت تبشیری

✍🏻 سرکردگان و مروجان فرقه‌ها برای اینکه گفته‌های بی‌اساس خود را به شنونده القا کنند از ابزار "انتقال از غیر" استفاده می‌کنند. در این شیوه مبلغ فرقه به مخاطب می‌گوید که گفته‌هایش از جانب روحی است که بر وی سلطه یافته و در واقع او تنها منتقل‌کننده است. 

🔸 سرکردگان و مروجان فرقه‌ها برای اینکه گفته‌های بی‌اساس خود را به شنونده القا کنند از ابزار "انتقال از غیر" استفاده می‌کنند. در این شیوه مبلغ فرقه به مخاطب می‌گوید که گفته‌های اش از جانب روحی است که بر وی سلطه یافته و در واقع او تنها منتقل‌کننده است. 


🔸 ترفند انتقال از غیر، با هدف فرافکنی، شانه خالی‌کردن از بار اشتباهات و مستندسازی خرافات بر تخیلات انجام می‌گردد. این شیوه در بین مبلغان مسیحیت تبشیری امری رایج می‌باشد و مروجان این جریان در بدو صحبت با مخاطب عنوان می‌کنند این روح الهی است که دارد با آن‌ها سخن می‌گوید و آنان مدخلیتی در این امر ندارند.


🔸 مهره‌های تبشیری در اجرای این ترفند عوام‌فریبانه تا آنجا پیش رفته‌اند که بحث سخن‌گفتن به زبان‌ها را مطرح کرده‌اند و ازاین‌رو امروزه برخی مبلغان آن‌ها در حین اجرای برنامه الفاظ و کلمات بی‌معنایی را بر زبان می‌آورند و آن را منتسب به روح قدسی می‌کنند. در حقیقت مبلغ تبشیری تمام گفته‌ها و حرکات خود را به این روح وهمی و خیالی نسبت می‌دهد تا این امر توجیهی برای اشتباهات و سخنان بی‌اساس وی باشد.


🔸 حال سؤال اینجاست امروزه که مبلغان تبشیری مکرر به مردم ایران و مقدسات آن‌ها توهین می‌کنند تحت تأثیر کدام روح قدسی مبادرت به این کار می‌نمایند؟ آیا روح قدسی که مبلغان تبشیری به دروغ افعال زشت خود را به آن نسبت می‌دهند دعوت به توهین و فحاشی به مقدسات الهی می‌کند؟ در واقع آنچه مبلغان تبشیری آن را روح قدسی مسلط بر خود می‌خوانند شیطان و هوای نفس آنان است که عملکرد و رفتار آن‌ها این مطلب را کاملاً تأیید می‌کند.


🔸 بااین‌وصف آنچه امروزه مبلغان تبشیری به زبان می‌آورند حاصل القا شیطان می‌باشد و به این سبب تمام مروجان این جریان، از مصادیق معلمان کذبه و دجال محسوب می‌گردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی