مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

روسای جریان تبشیر، کارگران رژیم اشغالگر قدس

پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۰۷ ق.ظ

در حال حاضر مسیحیان تبشیری به‌عنوان برده‌های قوم یهود، بایستی روسای صهیونیستی را در خصوص امنیت و بقاء رژیم اسرائیل بی‌وقفه کمک کنند و دستورات آنان را بر هر کیفیت ممکن، بی‌چون‌وچرا اطاعت کنند. هرچه میزان نگرانی و بحران‌های امنیتی و اجتماعی مناطق اشغالی بیشتر شود، تحرکات روسای جریان تبشیر هم به‌مراتب بیشتر می‌شود.

▫️▪️ تأمین امنیت مناطق اشغالی از اهمیت بسزایی برای روسای جریان تبشیر برقرار است. یهودیان صهیونیستی برای ایجاد امنیت و آرامش ساکنین مناطق اشغالی، از هر تجاوز و ظلمی که بتوانند بکنند، هیچ ابایی ندارند و بر اساس آموزه‌های آنان، حفظ و حراست از این سرزمین مقدس، برای آنان واجب است.

▫️▪️ از نظر روسای جریان تبشیر، سرزمین فلسطین متعلق به تمام کسانی است که در آنجا زندگی می‌کنند من‌جمله یهودیان صهیونیستی. یهودیان هزاران سال پیش در این سرزمین وجود داشتند و امروز ملت فلسطین هم می‌توانند در کنار آنان زندگی کنند!!

▫️▪️ از سیاست‌های خصمانه یهودیان صهیونیستی به بهانه حفظ امنیت مناطق اشغالی این است که به سرزمین‌های مجاور تجاوز کنند و بتوانند گستره مناطق اشغالی را افزایش دهند. یکی از برنامه‌های هفتگی این رژیم منحوس، حمله هوایی و زمینی به مناطق اطراف کشور فلسطین است.

▫️▪️ جریان مسیحیت صهیونیستی، هرگونه دفاع و پاسخ به حملات نظامی رژِیم اسرائیل یک تهدید بزرگ برای سرزمین مقدس محسوب شده و برای حفظ امنیت این سرزمین می‌توان آنان را از بین برد.

▫️▪️ به‌عنوان‌مثال، نیروهای نظامی حزب‌الله لبنان که برای دفاع از سرزمین و مردم کشور لبنان در مقابل تجاوز و حملات نظامی آنان مقاومت می‌کنند تروریست نامیده شده و بر اساس آموزه‌های انحرافی جریان تبشیر، نابودی آنان، یک امر معنوی و پسندیده محسوب می‌شود.

▫️▪️ امروز با اجرای کوچک‌ترین رزمایش و آمادگی نظامی کشورهای همسایه سرزمین فلسطین، ترس و نگرانی یهودیان صهیونیستی را بیشتر کرده و متعاقب آن، بر میزان حملات هوایی و نظامی‌شان در کشورهایی همچون سوریه و لبنان افزوده می‌شود.

▫️▪️ امروز اثرات ترس و نگرانی از ناامنی مناطق اشغالی در همه اظهارات مقامات رژِیم منحوس صهیونیستی کاملاً هویدا است و مسئله امنیت مناطق اشغالی همیشه در صدر اخبار رسانه‌های اسرائیلی قرار دارد.

▫️▪️ در حال حاضر مسیحیان تبشیری به‌عنوان برده‌های قوم یهود، بایستی روسای صهیونیستی را در خصوص امنیت و بقاء رژیم اسرائیل بی‌وقفه کمک کنند و دستورات آنان را بر هر کیفیت ممکن، بی‌چون‌وچرا اطاعت کنند. هرچه میزان نگرانی و بحران‌های امنیتی و اجتماعی مناطق اشغالی بیشتر شود، تحرکات روسای جریان تبشیر هم به‌مراتب بیشتر می‌شود.

۹۹/۱۲/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
انجمن رهپویان هدایت

مسیحیت تبشیری

نقد مسیحیت تبشیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی