مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اویغور دستاویز جدید امریکایی ها برای حفظ پرستیژ

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۴۰۰، ۰۷:۳۵ ب.ظ

مسئله مسلمانان اویغور در حال حاضر به دستاویزی جدید جهت ایجاد فشار های بین المللی به مخالفین سیاست‌های استعماری آمریکا تبدیل شده و آمریکا و دیگر کشورهای پروتستانی که سابقه حمایت از مسلمانان را در کارنامه ندارند اکنون دلسوز مسلمانان اویغور شده‌اند تا شاید پرستیژ جهانی از دست رفته خود را بازیابند.


🔸 رسانه‌های ماهواره‌ای مسیحیت تبشیری و سایت‌های متعلق به آن و یا سایت‌های همفکر آنان همواره اسلام را مورد هجمه قرار داده و تخریب می‌کنند.


🔸 آنان در پیروی بی چون  چرا از سیاست‌های امریکا سنگ تمام گذاشته‌اند. مجریان این شبکه‌ها و مدیران این سایت‌ها هیچ‌گاه و در هیچ شرایطی جانب مسلمانان را نگرفته و آن را مقابل خود دانسته و به شیوه‌های غیر مستند و غیراخلاقی مختلفی اسلام را تخریب می‌کنند.


🔸 تنها مدلی که مسیحیت تبشیری در این سال‌ها به تخریب آن نپرداخته و همواره در زمره حامیان آن بوده است و یا در مواقع مهم هیچ سخنی درباره آنان بر زبان نیاورده است نوعی قرائت منحرف، افراطی و خشن از اسلام به اسم وهابیت است. طرفداری مسیحیان تبشیری از وهابیت، تروریست‌های وهابی مرزهای ایران و ... بسیار واضح و روشن است.


🔸 حال چرا مسیحیان تبشیری در پیروی چشم و گوش بسته از امریکایی‌ها از مسلمانان اویغور چین حمایت می‌کند! آمریکایی‌ها عامل کشته شدن ده‌ها هزار مسلمان مظلوم در یمن هستند. ده‌ها هزار انسان مسلمان بیگناه را در افغانستان به شهادت رسانده‌اند. ده‌ها هزار انسان مسلمان را در سوریه و عراق به شهادت رسانده‌اند. در ایران اسلامی از صدام حمایت کرده و حال از همه تروریست‌هایی که در ایران عملیات انجام دهند حمایت می‌کنند!!


🔸 حال چطور امریکا و به‌تبع مسیحیت تبشیری نگران مسلمانان اویغور شده‌اند!؟ این مقال در موضوع پرداختن به مسلمانان اویغور ورود نمی‌کند و خود بررسی مفصل و مقاله‌ای جدا می‌طلبد.

اما هر گاه امریکایی‌ها توانسته‌اند از افرادی در هر کجای دنیا به عنوان دستاویز استفاده‌ای به نفع خود برده و از آن بهره برداری کنند، این تضادها آشکار شده است. مسلمانان اویغور هم از این قاعده مستثنی نیستند. امریکایی‌ها که کشیشان خودخوانده تبشیری تمام همتشان برای برآورده کردن خواسته‌های آنان است، سعی در دو قطبی کردن جریان حمایت از مسلمانان، تخریب سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران، تخریب روابط ایران و چین بخصوص در نگاه مردم، و حفظ پرستیژ در دفاع از حقوق بشر هستند!


🔸 آنان هیچ گاه برای گروه و قومی قدمی برنداشته‌اند مگر اینکه توانسته باشند مانند گاو شیرده از آن استفاده ببرند!!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی