مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بحران فزاینده بی‌اعتقادی در میان مردم آمریکا

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۴۰۰، ۰۲:۳۲ ب.ظ

مطابق یک نظرسنجی از مسیحیان آمریکایی، 68 درصد به این باور رسیده‌اند که روح‌القدس زنده نیست و تنها نمادی از پاکی و قدرت خداوند است. 63 درصد وجود خدای متعال، قادر و عادل را رد کرده‌اند. اعتراف به گناهان و پذیرش عیسی مسیح به‌عنوان ناجی انسان‌ها در دنیا و پس از مرگ، موردقبول تنها 15 در صد از شرکت‌کنندگان مسیحی بوده است.

▪️ به دلیل عملکرد بسیار ضعیف مسیحیان اوانجلیستی مردم آمریکا تنفر و انزجار شدیدی نسبت به مسیحیت پیداکرده‌اند که تبعات آن، باعث شده امروز یک بحران بی‌اعتقادی و صرفاً مادی‌گرایی در میان باورهای مردم بالأخص مسیحیان ایجاد شود.


▪️ طبق گزارش‌های ارائه‌شده، تا پیش‌ازاین ترکیب مذهبی آمریکا بدین‌صورت بود که بیش از 73 درصد را مسیحیان و 20 در صد هم افراد بی‌اعتقاد و لائیک تشکیل می‌دادند. اما امروز مراکز تحقیقاتی و پژوهشی آمریکا، از تغییر چشمگیر این ارقام صحبت می‌کنند. طبق نظرسنجی سازمان‌های تحقیقاتی معتبر آمریکا بعد از انتخابات ریاست جمهوری 2020 اکثریت مردم آمریکا ازنظر باورهای مسیحی دارای مشکلات اساسی شده و به چالش برخوردند.


▪️ در این نظرسنجی جمع‌آوری‌شده از مسیحیان آمریکایی، 68 درصد به این باور رسیده‌اند که روح‌القدس زنده نیست و تنها نمادی از پاکی و قدرت خداوند است. 63 درصد وجود خدای متعال، قادر و عادل را رد کرده‌اند. اعتراف به گناهان و پذیرش عیسی مسیح به‌عنوان ناجی انسان‌ها در دنیا و پس از مرگ، موردقبول 15 در صد از شرکت‌کنندگان مسیحی بوده است.

 

▪️ این تنها نمونه کوچکی از بحران بی‌اعتقادی مسیحیان امروز آمریکا است و با ادامه این روند خطرناک، بایستی در آینده شاهد فروپاشی اخلاق و انسانیت در جامعه مدرن و پیشرفته ایالات‌متحده باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی