مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مسیحیت صهیونیستی

 آرماگدون در ایجاد دولت جعلی اسرائیل نقش بسیار زیادی دارد. بر پایه باورهای آخرالزمانی است که امروزه تمام جریان های مسیحی از موجودیت این رژیم اشغالگر حمایت می‌کنند و در این میان نگاه به ایران و روسیه به عنوان دشمنان کتاب مقدسی صهیونیست نیز بارز و برجسته است.


✍️ آرماگدون در ایجاد دولت جعلی اسرائیل نقش بسیار زیادی دارد. بر پایه باورهای آخرالزمانی است که امروزه تمام جریان های مسیحی از موجودیت این رژیم اشغالگر حمایت می‌کنند و در این میان نگاه به ایران و روسیه به عنوان دشمنان کتاب مقدسی صهیونیست نیز بارز و برجسته است.


🔻 تا قبل از فروپاشی شوروی، عنوان «امپراتوری شیطان» به آنجا اطلاق می‏شد و منظور از آن در تبلیغات مسیحیان صهیونیست، رهبری سپاه «شر» در جنگ آرماگدون بود و پس از آن، به خصوص بعد از حمله آمریکا به عراق، بارها از سوی آن‌ها ایران «محور شرارت» خوانده شده و هدف بعدی حمله آنان اعلام ‏شده است تا موانع پیروزی آرماگدون از سر راه آنها برداشته شود.


🔻 در واقع به همین دلیل رژیم صهیونیستی همواره از ایران اسلامی در هراس است. چرا که مطابق عبارات کتاب مقدس تحریف شده ایران در طرح آرماگدون، نقش برجسته دارد، به دو جهت: اول اینکه انبوهى از ایرانیان در نبرد آرماگدون، در نقطة مقابل سپاه مسیحى یهودى قرار دارند؛ دوم سپاهى که از شرق مى‌آید و از فرات عبور مى‌کند و خود را به آرماگدون مى‌رساند، از ایران مى‌گذرد. 


🔻 پس باید ایران کنترل شده و ضعیف شود تا خطر آن در نبرد آخرالزمان، کاهش یابد. ضرورت ضعیف نگاه داشتن ایران در نظریه مسیحیت صهیونیستى، در سخنان رایس، وزیر خارجه امریکا آمده است: «اسرائیل کلید امنیت دیروز و فرداى جهان است. » امنیتی که در باروهای آرماگدونی نهفته است و اگر کسی این امنیت را به چالش بکشد شکست یهود جهانی را در آخرالزمان تسهیل می‌کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی