مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

هدف مبلغان تبشیری از شرب خمر علنی

پنجشنبه, ۱۹ فروردين ۱۴۰۰، ۱۰:۴۰ ق.ظ

یکی از اهدافی که شبکه‌های ماهواره‌ای تبشیری به دنبال آن هستند، هنجارشکنی و قبح زدایی از امور غیراخلاقی است. مبلغان تبشیری با انجام کارهایی مانند شرب خمر، رقاصی و عیاشی  و پخش تصاویر آن در شبکه‌های ماهواره‌ای سعی دارند تا این قسم امور را در جامعه، عادی‌سازی کنند و حساسیت‌های اجتماعی را در این موارد کاهش دهند.


🔸 یکی از اهدافی که شبکه‌های ماهواره‌ای تبشیری به دنبال آن هستند، هنجارشکنی و قبح زدایی از امور غیراخلاقی است. مبلغان تبشیری با انجام کارهایی مانند شرب خمر، رقاصی و عیاشی  و پخش تصاویر آن در شبکه‌های ماهواره‌ای سعی دارند تا این قسم امور را در جامعه، عادی‌سازی کنند و حساسیت‌های اجتماعی را در این موارد کاهش دهند.


🔸 اخیراً، یکی از مبلغان تبشیری که خود، عنوان کشیشی بر خود نهاده(کشیش خود خوانده)، پیش از تماس تلفنی اندک مخاطبانی که دارد، در مقابل دوربین مبادرت به باز کردن شیشه شراب و شرب خمر می‌کند. در حقیقت این کشیش خود خوانده که نه اطلاعی از مبانی جریان تبشیر دارد و نه کوچک‌ترین شناختی از دین مبین اسلام، سعی دارد تا با این قسم کارها معدود مخاطبان خود را نسبت هنجارهای اخلاقی بی‌تفاوت کند.


🔸 جالب است، این مبلغ تبشیری، پس از شرب خمر به مشاوره و پاسخ‌گویی به تماس‌ها می‌پردازد که همگان می‌دانند از انسان مست و خرد باخته، جز یاوه‌سرایی برنیاید.


🔸 امروزه سیاست شبکه‌های ماهواره‌ای جریان تبشیر بر این قرارگرفته که هنجارها و ارزش‌های پذیرفته‌شده اخلاقی را در سطح اجتماع خدشه‌دار کنند و اموری چون شرب خمر و امثال آن را عادی‌سازی گردد. جریان تبشیر برای نیل به این غرض، از افراد فرومایه و حقیر به‌عنوان مبلغ استفاده می‌کند و با بستن عنوان کشیش بر آن‌ها قصد دارد تا اعتباری مذهبی نیز برای شان ایجاد کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی