مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

هزینه برای کلیسا خوب است اما برای مسجد خیر!

شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۴:۳۰ ب.ظ

نقد مسیحیت تبشیری

 آنچه واقعیت دارد و هم دلایل معتبری بر آن وجود دارد هزینه‌های هنگفت دولت‌های غربی برای مسیحی سازی کشورها و سرانه ثابتی است که این دولت‌ها برای کلیساها قرار می‌دهند. این مبالغ علاوه بر پول‌های کلانی است که کشیشان هر کلیسا به‌تناوب از حاضرین در جلسات و یا پیروان مسیحیت دریافت می‌کنند!


🔸 در راستای تخریب دین مبین اسلام و مقابله با رشد فزاینده حق‌خواهی و حق‌طلبی نهفته در آن، غربیان و مخالفان اسلام برنامه‌های متعددی را اجرا می‌نمایند. 


🔸 در بُعد دینی این برنامه‌های تخریبی، همواره مسیحیان صهیونیست سردمدار مقابله هستند و به‌عنوان پیش‌قراولان غرب، با سیاه نمایی و دروغ‌پراکنی سعی می‌کنند تا رشد فزاینده گرایش به اسلام را متوقف کنند و یا پیروان آن را سست نمایند.


👈 دریکی از فن‌های تخریبی ادعا می‌کنند که در ایران اسلامی دولت هزینه مساجد و امورات دینی را می‌پردازند و در این روش با استفاده از بی‌اطلاعی مردم، معمولاً آن را ده‌ها برابر واقعیت نشان می‌دهند. این تخریب‌های هدفمند بدین‌جهت که اقتصاد مردم دچار بحران شده است، قصد دارد تا ریشه برخی از مشکلات اقتصادی را در وجود اماکن مذهبی مانند مساجد معرفی کند.


👈 اما حقیقت ماجرا را در جهتی دیگر باید دید. آنچه واقعیت دارد و هم دلایل معتبری بر آن وجود دارد هزینه‌های هنگفت دولت‌های غربی برای مسیحی سازی کشورها و سرانه ثابتی است که این دولت‌ها برای کلیساها قرار می‌دهند. این مبالغ علاوه بر پول‌های کلانی است که کشیشان هر کلیسا به‌تناوب از حاضرین در جلسات و یا پیروان مسیحیت دریافت می‌کنند!


👈 برای نمونه فقط در کشور فرانسه نیویورک‌تایمز گزارش می‌دهد که؛ دولت این کشور هزینه اداره ۴۰ هزار کلیسای مسیحیان را از بودجه‌ی دولت می‌پردازد! مسیحیان هم خودشان از دولت‌ها ارتزاق می‌کنند و هم‌دستشان به سمت ده یک و هدایا و... مردمی است و بزرگ‌ترین کارتل‌های مالی دنیا حامی مالی آن‌ها هستند، اما به‌دروغ و با بزرگنمایی از هزینه دولتی مساجد ایران سخن بر زبان می‌آورند! 


🔻 نکته جالب‌تر آن است که دولت فرانسه به کلیساها کمک می‌کند اما مساجد فرانسه برای هزینه‌های جاری خود حق استفاده از کمک‌های دولتی و  دولت‌های خارجی را ندارند!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی