مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

گرداب نژادپرستی کلیسای انگلستان را ویران کرد

يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۳۳ ق.ظ

مسیحیت صهیونیستی

امروز اسقف‌های ارشد کلیسای انگلستان، معضل نژادپرستی را به‌عنوان یک هشدار خطرناک مطرح می‌کنند و درصدد هستند هرچه زودتر با اقدامات مناسب، از تبعات خطیر آن جلوگیری کنند.

🔻 معضل نژادپرستی در میان مسیحیان انگلیسی به مرز هشدار جدی رسیده و در حال حاضر کلیساهای انگلستان در گرداب نژادپرستی مسیحیان سفیدپوست نسبت به سیاه‌پوستان قرارگرفته است.


↙️ به نقل از کریستین تودی، در مراسم های کلیسایی سیاه‌پوستان مسیحی از سوی سفیدپوستان، در معرض شدیدترین اهانتها قرار دارند. در بخشی از این خبر آمده است متأسفانه شکایت و پیگیری‌های قضایی افراد آسیب‌دیده در محاکم انگلستان، از نتایج خوبی برخوردار نبوده و موجب سرخوردگی و افسردگی در میان مسیحیان انگلیسی شده است.


↙️ مقامات کلیسایی خطاب به یکی از قربانیان نژادپرستی این‌گونه اظهار داشته‌اند که سکوت کند زیرا شکایت او به‌جایی نخواهد رسید و ممکن است بعدها در زمینه اشتغال و فعالیت تجاری با مشکلات جدی مواجه شود.


🔻 امروز اسقف‌های ارشد کلیسای انگلستان، این معضل بزرگ را به‌عنوان یک هشدار خطرناک مطرح می‌کنند و درصدد هستند هرچه زودتر با اقدامات مناسب، از تبعات خطیر آن جلوگیری کنند.


   ↙️ مسئله نژادپرستی در میان مسیحیان انگلیسی به‌صورت چشمگیری افزایش‌یافته و  مقامات سیاسی انگلستان، از آن به‌عنوان یک مسئله امنیتی خطیر نام میبرند.


 🔻 گفتنی است ویروس مرگبار کرونا از یک‌سو و معضل نژادپرستی مسیحیان سفیدپوست انگلیسی از سوی دیگر، موجبات تعطیلی و بسته شدن کلیساهای انگلستان شده است و بنا بر اعتراف کشیشان انگلیسی، ادامه یافتن این مسئله، جبران و بهبود شرایط ازدست‌رفته را غیرممکن خواهد ساخت.

نظرات  (۱)

سایت شما عالی هستش 

امیدوارم موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی