مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مبلغان تبشیری و مصادره شعرای مسلمان

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۴:۳۶ ب.ظ

نقد مسیحیت تبشیری

 حافظ در سراسر اشعارش استعانت از قرآن کریم را نتیجه سرودن ابیات خود عنوان کرده و حتی یک مورد از باورهای تبشیری ها نیز در نوشته‌های او وجود ندارد. آنچه مبلغان تبشیری از آن غافل شده‌اند این است که اگر حافظ و شاعران همسنگ او در اشعار خود نامی از حضرت عیسی یا حضرت مریم برده‌اند به اعتبار آمدن نام آنان در قرآن کریم بوده و شاعران مسلمان سرسوزنی به باورهای تبشیری و کتاب مقدس توجهی نداشته‌اند.

🔸 دانشمندان و حکیمان مسلمان، همگی اذعان داشته‌اند که دستاوردهایشان ریشه در استمداد از قرآن کریم دارد و نتیجه انس آنان با کلام الهی بوده که ابعاد جدیدی از علوم را برایشان گشوده شده است. در حقیقت این ظرفیت بی‌پایان قرآن کریم است که جان متفکران مسلمان را به افق‌های تازه بازکرده و موجب پدید آمدن حکیمانی چون بن سینا، فارابی، رازی و... گردیده است.


🔸 دراین‌بین فرقه‌هایی مانند مسیحیت تبشیری که از فقر و عدم حکیم، اندیشمند و شاعر رنج می‌برند برای جبران این نقص به مصادره فرهیختگان مسلمان روی آورده‌اند تا آنجا که برخی از آنان ابراز داشته‌اند حافظ گرایش به مسیحیت داشته است!!!


🔸 حال جالب است که حافظ در سراسر اشعارش استعانت از قرآن کریم را نتیجه سرودن ابیات خود عنوان کرده و حتی یک مورد از باورهای تبشیری ها نیز در نوشته‌های او وجود ندارد.


🔸  آنچه مبلغان تبشیری از آن غافل شده‌اند این است که اگر حافظ و شاعران همسنگ او در اشعار خود نامی از حضرت عیسی یا حضرت مریم برده‌اند به اعتبار آمدن نام آنان در قرآن کریم بوده و شاعران مسلمان سرسوزنی به باورهای تبشیری و کتاب مقدس توجهی نداشته‌اند.


👈 در حقیقت رویکرد و تفسیری که شاعرانی چون حافظ از حضرت عیسی علیه‌السلام ارائه می‌دهند مبتنی بر آموزه‌های قرآنی است و تلاش مبلغان تبشیری برای مصادره حکیمانی چون وی کاملاً مذبوحانه خواهد بود. با این وصف بهتر این است مبلغان تبشیری به‌جای جعل تاریخ و تحریف واقعیت به معارف الهی قرآن رو بیاورند چراکه حافظ و امثال او به‌قدر طاقت خود از قرآن استمداد کرده‌اند و دستاوردهایشان برگرفته از عنایت کلام‌الله است.    

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی