مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نابودی آمریکا از زبان کشیشان اوانجلیستی

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۴:۴۰ ب.ظ

نقد مسیحیت صهیونیستی

پت رابرتسون، کشیش متعصب اوانجلیستی با ارائه فهرستی از تصمیمات دولت جوبایدن، به مردم آمریکا هشدار داد که ادامه فعالیت‌های خطرناک این دولت، سرزمین آمریکا را به سوی نابودی قطعی خواهد برد.

▪️ کشیشان سفیدپوست اوانجلیستی آمریکا، بعد از اتمام دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ، هنوز هم دست از مخالف با دولت جوبایدن برنداشته اند . آنان مردم را با سخنرانی‌ها و تحرکات رسانه‌ای‌شان، برای ایجاد آشوب و ناامنی علیه دولت تشویق و تحریک می‌کنند.


▪️ در همین راستا یکی از کشیشان مشهور سفیدپوست اوانجلیست، باگذشت سه ماه از شروع دولت جوبایدن، در یک رسانه خبری، تمامی اقدامات دولت را خرابکارانه خواند.


▪️ پت رابرتسون، کشیش متعصب اوانجلیستی با ارائه فهرستی از تصمیمات دولت جوبایدن، به مردم آمریکا هشدار داد که ادامه فعالیت‌های خطرناک این دولت، سرزمین آمریکا را به سوی نابودی قطعی می برد.


▪️ وی ضمن این اظهارات گفت: قدرت قانون‌گذاری و نظارت مجلس بر تصمیمات دولت به‌موجب اقدامات صورت گرفته در آینده بسیار محدود خواهد شد. آزاد گذاشتن مهاجرت به آمریکا، تنها برای جمع‌آوری رأی در انتخابات دوره دوم ریاست جمهوری بایدن خواهد بود.


👈 پت رابرتسون با ابراز نگرانی شدید از نمایندگان مجلس سنای آمریکا درخواست کرد که در برابر این تصمیمات خطرناک بایستند وگرنه سرزمین آمریکا، اعتبار خود را از دست خواهد داد. 


بر اساس این گزارش این قبیل مداخله جویی‌های کشیشان اوانجلیستی در تصمیمات دولتی، منجر به افزایش درگیری مردم آمریکا و ادامه یافتن اعتراضات خیابانی شده است.


🔻 بنابراین می‌توان گفت بخش مهمی از اعتراضات خیابانی و نارضایتی امروز مردم آمریکا، حاصل تحرکات کشیشان اوانجلیستی مخالف دولت جوبایدن است که میزان و شدت آن در حال افزایش است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی