مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

⛔️⛔️ عطیه جنون یا سخن گفتن به زبان ها

چهارشنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۲۲ ق.ظ

✍️ در کلیساهای پنطیکاستی باوری به نام دعا کردن به زبان‌ها وجود دارد که در آن، افراد، حروف، کلمات و جملاتی کاملاً مهمل را بر زبان جاری می‌کنند و می‌پندارند که این نحوه دعا، عطایی از جانب خدا است.



🔸 در کلیساهای پنطیکاستی باوری به نام دعا کردن به زبان‌ها وجود دارد که در آن، افراد، حروف، کلمات و جملاتی کاملاً مهمل را بر زبان جاری می‌کنند و می‌پندارند که این نحوه دعا، عطایی از جانب خدا است.


🔸 جالب است یکی از مبلغان مسیحیت تبشیری که علی‌رغم لودگی‌های فراوان نتوانسته مخاطبی برای شبکه خود دست‌وپا نماید در خصوص چگونگی دریافت این عطیه خرافی می‌گوید:

 روزی به یکی از کلیساهای پنطیکاستی در آمریکا رفتم و آن‌ها مدام به من اصرار کردند که من با شیوه سخن گفتن به زبان‌ها دعا کنم. اصرار آن‌ها آن‌قدر زیاد شد که من به فارسی گفتم دست از سر من بردارید و چون این جمله من برای آن‌ها نامفهوم بود فکر کردند من به شیوه سخن گفتن به زبان‌ها دعا کرده‌ام!!! بعدازآن من به‌عنوان این عطیه شناخته شدم.


🔸 در ادامه این کشیش خود خوانده در خصوص دعاگویی به زبان‌ها می‌گوید عقل شما در دعا هیچ دخالتی ندارد!!! با این وصف واضح است که خرافی بودن این باور با پایین‌ترین سطح شعور آدمی قابل‌تشخیص است و در حقیقت وقتی انسان خرد و فهم خود را تعطیل نماید به چنین خرافه‌هایی مبتلا می‌گردد.


👈 در یادداشت‌های بعدی در خصوص سخن گفتن به زبان‌ها اشکالات و سوا لاتی را مطرح خواهیم کرد که تاکنون هر توجیهی از جانب مبلغان تبشیری پیرامون آن جز عذر بدتر از گناه نبوده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی