مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نقد مسیحیت تبشیری

✍️ گروههای بنیادگرای مسیحی – آمریکایی، همیشه در لابی های شکل گرفته در امریکا حامی رژیم صهیونیستی بوده اند. آنان از دستیابی همفکران و همراهان خود به مقامات و مسئولیتهای مهم حکومتی در کشورهای مختلف استقبال کرده و در تلاش برای برپایی حکومت صهیونیستی بر سراسر عالم هستند.

🔻 در امریکا و از زمان روی کار آمدن ترامپ او را منجی مسیحیان و صهیونیست ها معرفی کرده و جایگزین خداوند! قلمداد کردند تا آرزوهای خیالی خود مبنی بر برقراری حکومت جهانی در فلسطین اشغالی را به خیال باطل و خام خویش عملی کنند.


 🔻 از سویی و با وجود ریاست نتانیاهو بر رژیم جنایتکار این احساس در آنان قوی تر شده بود که چنین واقعه ای زودتر رقم خواهد خورد. آنچه با این مقدمه بناست به آن اشاره شود، اتفاقی است که روز گذشته رقم خورده است.


🔻 این رژیم با حمایت همه جانبه امریکایی ها، با پروپاگاندای وسیع رسانه های بزرگ دنیا و با ایجاد عظمت دروغین حال سعی بر خاموش کردن آتش غیرت همراه خشم فلسطینیان را داشت. سعی داشت تا در میان مردمانی که کمترین امکانات مالی و نظامی را در میان تمامی کشورهای دنیا در اختیار دارند ترس بیندازد و آنان را وادار به ذلت نماید، اما تمامی آرزوهای خود را بر باد دیده است! 


🔻 پس از شکست این رژیم، صفحات مسیحیت تبشیری و مسیحیان صهیونیست، شبکه های ماهواره ای آنان و همراهان مزدور و کشیشان فارسی زبان آنان در حال نگاه به آسمان و صوت زدن!! انگار نه انگار اتفاقی افتاده است و انگار نه انگار تمامی آنچه که بافته بودند و ادعا می کردند که خداوندِ ما عیسی مسیح بر آن توجه دارد و قدرت او حامی این رژیم است، بر باد رفته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی