مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نقد مسیحیت صهیونیستی

✍️ عناصر جریان تبشیر از هر راهی که بتوانند تبعات ویرانگر این بیماری را کاهش دهد، دریغ نمی‌کنند. تزریق واکسن کرونا در جوامع غربی ابتدا مورد مخالفت شدید کشیشان تبشیری بود و طرفداران خود را از استفاده واکسن منع کردند. اما کمی بعد برای نجات جان خودشان، واکسن زدند و مسیحیان تبشیری را به زدن واکسن تشویق کردند.


🔻 با ادامه هر چه بیشتر بحران کرونا در کشورهای غربی، روسای جریان تبشیر علاوه بر ضررهای مالی سنگینی که به آنان تحمیل می‌شود، در حال از دست دادن اعتبار و جایگاهشان هستند.


🔻 عناصر جریان تبشیر از هر راهی که بتوانند تبعات ویرانگر این بیماری را کاهش دهد، دریغ نمی‌کنند. تزریق واکسن کرونا در جوامع غربی ابتدا مورد مخالفت شدید کشیشان تبشیری بود و طرفداران خود را از استفاده واکسن منع کردند. اما کمی بعد برای نجات جان خودشان، واکسن زدند و مسیحیان تبشیری را به زدن واکسن تشویق کردند.


🔻 امروز، استفاده از واکسن کرونا روسای جریان را امیدوار کرده است تا بتوانند در آینده، برنامه‌های و سیاست‌های خود را در جامعه اجرا کنند. در همین راستا، کشیشان تبشیری، به طرفدارانشان، دستور می‌دهند هرچه سریع‌تر واکسن بزنند.


🔻 به‌عنوان نمونه، فرانکلین گراهام، برای جبران بخش اندکی از ضررهای مالی سنگینی که از ابتدای شیوع ویروس کرونا متوجه مؤسسات وی شده، اخیراً در یک پیام فوری خطاب به طرفداران خود گفته است فرصت را از دست ندهید و اگر منتظر بمانید شاید دیر شود!!


🔻 روسای جریان تبشیر، سلامتی مردم جامعه را در پازل سیاست‌ها و برنامه‌های تبشیری خود قرار داده‌اند تا شاید بتوانند همانند گذشته، لذت دسترسی به منافع و منابع مالی به‌دست‌آمده از سرمایه‌های مردم را دوباره تجربه کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی