مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

☑️☑️ دروغ هر چقدر بزرگ‌تر، باورش ساده‌تر!

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۶ ق.ظ

نقد مسیحیت تبشیری

✍️ بساط دروغگویی این کشیشان سوءاستفاده کننده از مخاطبان آنقدر شور شده که حتی در مورد بالاتر از دروغ زنده کردن مردگان توسط کشیشان، آنان ادعا می‌ کنند که نیاز نیست حتما کشیش باشید، همین که به مسیح ایمان آورده اید؛ می توانید مرده زنده کنید!!


🔻 آموزه ها و دستورات فی البداهه و ابداعی مسیحیان تبشیری همواره در حال تغییر است و روز به روز با توجه به نگاه مخاطبان تغییر می کند! در واقع مسیحیت تبشیری برای خوشایند مخاطبانش و جذب بیشتر  افراد به فرقه حاضر است هر تغییر و تحولی را در کتاب مقدس، آموزه‌های مسیحی و مباحث اخلاقی ایجاد کند!


🔻 مبشران مسیحیت تبشیری به همین جهت مرتکب رفتار و اعمالی می شوند که کذب بودن و خرافی بودن آن اظهر من الشمس است و بسیار واضح و مبرهن.


🔻 ادعاهایی از قبیل اینکه نه تنها مبشر مسیحی و کشیش مسیحی می تواند شفا دهد، بلکه او می‌تواند به راحتی مرده را زنده کند!!! بساط دروغگویی این کشیشان سوءاستفاده کننده از مخاطبان آنقدر شور شده که حتی در مورد بالاتر از دروغ زنده کردن مردگان توسط کشیشان، آنان ادعا می‌ کنند که نیاز نیست حتما کشیش باشید، همین که به مسیح ایمان آورده اید؛ می‌توانید مرده زنده کنید!!


🔻 مبشران مسیحی به گونه‌ای ایمان مسیحی را تبلیغ می‌کنند و به مخاطب وعده‌ می‌دهند که گویی بعد از مسیحی شدن همه‌ی مشکلات افراد تازه پیوسته به این فرقه پایان می پذیرد. اما کافی است کمی تحقیق و بررسی صورت گیرد تا مشکلات زندگی این کشیشان کم سواد، دعواهایی که با هم دارند، جدایی‌ها و فسادها و.... را ملاحظه کرد.


🔻 این مبشران مسیحیت از یک سو با انواع مشکلات روحی، روانی و اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کنند و از سویی دیگر فقط برای گسترش و بزرگ‌نمایی از فرقه خود دروغ‌های شاخ‌دار می‌گویند. در مثل معروف می گویند دروغ هر چقدر بزرگتر باشد پذیرش آن سهل تر خواهد بود!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی