مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نقد مسیحیت تبشیری

✍️ رسانه های مسیحیت تبشیری به وضوح نشان دادند که سیاست گریزی آنها ادعایی کذب است و آنها با رشد و پیشرفت ایران اسلامی مخالفند و آنچه از سوی اتاق فکر این جریان به رسانه‌هایشان دیکته می‌شود راه‌اندازی آشوب، اغتشاش و در نهایت براندازی است.


👈 در پی اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در ایران اسلامی معاندین و منافقین هجمه شدید به انتخابات و نوع انتخاب مردم را شدت بخشیدند. آنان از نوع انتخاب مردم و رای آنها به فردی مردمی، جهادی و ضد فساد بسیار خشمگین شده اند و در صدد تخریب ریاست جمهور منتخب مردم بر آمده اند.


▪️ مسیحیان تبشیری و صهیونیست که پیش از این بارها اثبات کرده اند که چشم و گوش بسته همان راه منافقین و جلادان دهه 60 را می روند و در این مسیر کورکورانه تقلید می کنند.


▪️ رسانه های تبشیری - صهیونیستی و پایگاه های اینترنتی آن رسما تظاهر به دین داری، ادعای دوری از سیاست، ادعاهای دروغین اخلاق مداری و ... را به کناری نهاده اند و در هجمه ای شدید در حال تخریب نماینده مردم ایران هستند.


▪️ آنها همان رفتاری را انجام می‌دهند که در روز 28 خرداد و در بحبوحه برگزاری انتخابات وامانده‌های سیاسی و عناصر فرقه رجوی از خود بروز داده و به رای دهندگان توهین کرده و حمله‌های وحشیانه‌ای را انجام دادند.  در کنار اقدامات عملی مخالفین جمهوری اسلامی ایران رسانه‌های تبشیری نیز به میدان آمده و با استفاده از ظرفیت رسانه همان هدف را دنبال کردند. 


▪️ با این رفتارها رسانه های مسیحیت تبشیری به وضوح نشان دادند که فقط دموکراسی که در راستای منافع رژیم کودک کش صهیونیست باشد را می پذیرند، به صراحت عیان می کنند که سیاست گریزی آنها ادعایی کذب است و بیان می دارند که حقیقتا با رشد و پیشرفت ایران اسلامی مخالفند و آنچه از سوی اتاق فکر این جریان به آنها دیکته می‌شود راه‌اندازی آشوب، اغتشاش و در نهایت براندازی است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی