مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نقد مسیحیت تبشیری

✍️ فساد های جنسی کشیشان تبشیری به قدری در حال گسترش است که بسیاری از طرفداران جریان از پیروی و هواداری آنان، منصرف شده و موجبات نارضایتی و اعتراض جدی آنان را فراهم نموده است. کشیشان تبشیری برای بقای اعتبار و آبروی اندک خود در اذهان عمومی جامعه مسیحیت، به شیوه‌های مختلف سعی می‌کنند برخوردهای قطع و پیشگیرانه‌ای داشته باشند.


🔻 یکی از معضلات بزرگ جریان تبشیر در تمامی کشورهای غربی و بالأخص آمریکا، رسوایی کیششان در خصوص جرائم جنسی است. روزانه در نشریات مربوط به آیین پروتستان، اخبار متعددی در خصوص جرائم جنسی آنان منتشر می‌شود که هرکدامشان به‌تنهایی دارای آثار زیانبار جبران نشدنی برای جریان تبشیر است.


🔻 فسادهای جنسی کشیشان تبشیری به قدری در حال گسترش است که بسیاری از طرفداران جریان از پیروی و هواداری آنان، منصرف شده و موجبات نارضایتی و اعتراض جدی آنان را فراهم نموده است. کشیشان تبشیری برای بقای اعتبار و آبروی اندک خود در اذهان عمومی جامعه مسیحیت، به شیوه‌های مختلف سعی می‌کنند برخوردهای قطع و پیشگیرانه‌ای داشته باشند.


🔻 اخیراً، 83 درصد کشیشان تبشیری برای کشیشان تبشیری که به جرائم جنسی محکوم می‌شوند، مجازات انفصال دائم از هرگونه سمت مدیریت سازمان و یا موسسه خیریه در نظر گرفته‌اند. آنان بر این باور هستند که این قبیل کشیشان خطاکار، صلاحیت اداره و مدیریت سازمان و مؤسسات تبشیری را برای همیشه از دست خواهند داد.


🔻 بنا بر اظهارات برخی از کشیشان تبشیری، این قبیل شیوه‌های برخورد با کشیشان متخلف که تعداد آنان رو به افزایش است و از طرفی در میان آنان افرادی هستند که سال‌ها از خدمت آنان می‌گذرد، در آینده نزدیک، جریان مسیحیت تبشیری را بحران جدی نیروی انسانی مواجه خواهد ساخت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی