مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

⭕️⭕️ نقص جدی انجیل در خصوص تربیت اطفال

شنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۲۳ ق.ظ

 

✍️ امروز فرقه‌های انحرافی در اقصی نقاط جهان به شیوه‌های متقلبانه گوناگون افراد را تحت استثمار فکری و روانی قرار می‌دهند. سیاست‌ها و برنامه‌های آنان به‌گونه‌ای است که افراد جذب‌شده در یک دوره مشخص تمامی اموال و دارایی‌شان را به تملک و تصرف روسای فرقه درمی‌آورند.

وقتی به ساختار فرقه هایی مانند مسیحیت تبشیری توجه می کنیم بی اعتباری و عدم کارآمدی آن به خوبی مشخص می گردد. در انجیل امروزی که مبلغان تبشیری به دنبال رواج آن هستند حتی یک صفحه در خصوص تربیت و تعلیم کودکان وجود ندارد. در واقع، انجیل هیچ برنامه ای برای اطفال و کودکان ندارد که این امر موجب شده تا  تولیدی‌های تبشیری‌ها در خصوص کودکان از اساس پوچ و منفی باشد.

▪️ آموزه های انبیاء الهی ابعاد مختلفی دارد که تعلیم و تربیت از مهمترین ارکان آن محسوب می‌گردد. فیلسوفان، عالمان و روانشناسان در این مسئله اتفاق نظر دارند که تربیت صحیح از دوران طفولیت آغاز می گردد و بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی افراد ریشه در آسیب هاب روانی این برهه دارد.

▪️ رجوع به آموزه های حقیقی انبیاء نشان می دهد که ایشان، مسئله تربیت را از بدو تولد و حتی پیش از آن(در دوره جنینی) در تعالیم خود بیان کرده اند و در حقیقت یکی از شاخصه های سنجش یک دین وجود همین قسم برنامه ها می باشد.

▪️ با این مبنا، وقتی به ساختار فرقه هایی مانند مسیحیت تبشیری توجه می کنیم بی اعتباری و عدم کارآمدی آن به خوبی مشخص می گردد. در انجیل امروزی که مبلغان تبشیری به دنبال رواج آن هستند حتی یک صفحه در خصوص تربیت و تعلیم کودکان وجود ندارد. در واقع، انجیل هیچ برنامه ای برای اطفال و کودکان ندارد که این امر موجب شده تا  تولیدی های تبشیری ها در خصوص کودکان از اساس پوچ و منفی باشد.

▪️ آنچه در شبکه های ماهواره ای تبشیری با هدف سرگرمی اطفال و کودکان تولید می گردد آثار مخربی بر روان آن ها خواهد گذاشت و زمینه های بی بند و باری را ایجاد می کند. امروزه وقتی به عملکرد اطفال و کودکانی که در جوامع پروتستان رشد می کنند رجوع می نماییم به وضوح تاثیر مخرب برنامه های ابداعی تبشیری ها را در آن ها مشاهده می کنیم.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی