مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مسیحیت صهیونیستی

✍️ به ادبیات بیکر توجه کنید، او می گوید من از خون خدا نوشیدم، با این وصف انسانی که چنین سخنی را بر زبان آورد تا چه حدی از سلامت عقلی برخوردار است؟ آیا چنین آموزه ای را می توان به کودکان و نوجوانان آموخت؟


🔻 جریان تبشیر در فرایند تبلیغاتی خود به افراد کذاب، خیال پرداز و پرمدعا  روی آورده و برنامه های آنان را در رسانه های خود پوشش می دهد. هایدی بیکر(Heidi Baker) ازجمله این افراد است که در ویدئوهای خود مدعی نوشیدن خون خدا و ملاقات با خدا شده بود. البته بیکر به این مقدار نیز بسنده نکرد و اخیرا مدعی زنده کردن مردگان نیز شده است.


👈 این رویه نشان می دهد جریان تبشیر با بحرانی شدید در جذب مخاطب مواجه شده و از این رو به شیوه های رادیکال در تبلیغ فرقه روی آورده است.  در حقیقت تبشیری ها با سرمایه گذاری روی افرادی چون بیکر نشان دادند به چه میزان از منطق و عقلانیت پایینی برخورداند.


🔻 به ادبیات بیکر توجه کنید، او می گوید من از خون خدا نوشیدم، با این وصف انسانی که چنین سخنی را بر زبان آورد تا چه حدی از سلامت عقلی برخوردار است؟ آیا چنین آموزه ای را می توان به کودکان و نوجوانان آموخت؟


👈 منطق الهیات تبشیری و خدایی که آن ها معرفی می کنند به حدی کودکانه است که تنها می توان از نقل آن برای سرگرم سازی کودکان استفاده کرد. در آموزه های انبیاء الهی مسئله لقاء و ارتباط با خدا در کمال ادب و خروج از نفسانیت مطرح می شود. 


▫️ این درحالی است که مبلغان خیال پرداز تبشیری جز تحقیر مقام ربوبیت و نازل کردن سطح خداشناسی چیز دیگری را به مخاطب القا نمی کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی