مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

☑️☑️ بازار مکاره کشیش تبشیری

دوشنبه, ۵ مهر ۱۴۰۰، ۰۴:۴۸ ب.ظ

نقد مسیحیت تبشیری

✍️ رضا صفا درباره واکسن کرونا مدعی بود که نیاز به تزریق واکسن نیست و من کسانی  را که ارتباط می گیرند و با شبکه من همراه هستند شفا می دهم!!! اما درست گفته اند که آدم دروغگو کم حافظه می شود. نامبرده این روزها اعتراف می‌کند خودش واکسن زده و دیگران را به واکسن زدن ترغیب می‌کند!


▪️ یکی از معروفترین کشیش های مسیحیت تبشیری که در اظهار نظرها بسیار مطمئن است و با اعتماد به نفس عجیبی بسیار محکم دروغ می گوید فردی است به نام کشش رضا.


👈 او هر ساله ادعا می کند که عیسی مسیح به او عنایت ویژه دارد و برایش از آینده اطلاع می دهد و الهاماتی دارد که دیگران ندارند. از پیشگویی های او؛ نرسیدن انقلاب اسلامی به چهل سال، کشتار ایرانیان در سال های 2019 و 2020 حمله رژیم اشغالگر و بیچاره اسرائیلی به ایران تا قبل از 2021 و... بود که همگی به طرز معجزه آسایی درست از آب در آمده است!


▪️ این کشیش پرادعا با اینکه این همه اخبار غیبی!! و الهامات دروغ را مطرح کرده و  دکانی برای استفاده نامطلوب از برخی ساده لوحان گشوده باز هم دست از دروغگویی برنداشته است.


👈 وی چندی قبل درباره واکسن کرونا مدعی بود که نیاز به تزریق واکسن نیست و من کسانی  را که ارتباط می گیرند و با شبکه من همراه هستند شفا می دهم!


▪️ اما درست گفته اند که آدم دروغگو کم حافظه می شود. نامبرده این روزها اعتراف می‌کند خودش واکسن زده و دیگران را به واکسن زدن ترغیب می‌کند!


👈 باید پرسید چه شد آن شفایی که از هزاران کیلومتر دورتر توسط ارتباط تصویری برای مخاطبان داشتی؟


🔸 به واقع این  همه تناقضات عجیب، این همه دروغ، این همه ادعای ارتباط با حضرت مسیح که خود آن حضرت را خداوند می پندارند، نتیجه اش می شود عنصر کم خرد و نادانی چون این کشیش...


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی