مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

⛔️⛔️مسیحیت صهیونیستی و جمهوری آذربایجان

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۰، ۰۹:۱۴ ق.ظ

مسیحیت تبشیری در آذربایجان

✍️علی رغم مناقشه موجود بین جمهوری آذربایجان با ارمنستان، مبلغان تبشیری در سایه حمایت صهیونیست جهانی شهرهایی مانند باکو  را به مرکز فعالیت خود تبدیل کرده‌اند تا آنجا که شبکه تلویزیونی «ECTV» با هدف بسط مسیحیت در جمهوری آذربایجان احداث شده است. 


🔻 مسیحیت تبشیری یک جریان افراطی مسیحی است که با ارائه تفاسیر جهت دار از متون کتاب مقدس، به توجیه تئوری های زیاده خواهانه صهیونیستی می پردازد. مبلغان این جریان می کوشند تا به مخاطب القا کنند جنایات صهیونیست ها و غصب زمین های فلسطینیان خواست خدا بوده و تحقق این مسئله الزامی می باشد.


👈 همچنین به اعتقاد این گروه خداوند مقرر کرده که بشر هفت مرحله را از طی نماید تا به ظهور مسیح در آخرالزمان برسد که ازجمله آن، تسلط صهیونیست ها بر جهان می باشد. مسیحیت تبشیری یا همان پروتستانتیزم جریانی بود که با هدف سمپات سازی برای یهودیان، در میان مسیحیان راه اندازی شد.


🔻 با این وصف، یهودیان که تا پیش از تاسیس مسیحیت تبشیری و در نظر کاتولیک ها دشمنان طراز اول حضرت عیسی علیه السلام قلمداد می شدند به ناگاه مبدل به افرادی شدند که مقوله نجات به حمایت از آنان بستگی داشت.


▫️ پس از دوره تحریف باورها و شکل گیری مسیحیت جدید(تبشیری)، فعالیت این فرقه به صورت کاملا تشکیلاتی، توسط سازمان ها، مبلغان و شبکه های ماهواره ای دنبال شد. "سمپات های مسیحی صهیونیزم" هرجایی که منافع این رژیم غاصب ایجاب می کند حاضر می شوند و حاضر هستند تمام انجیل را در راه آنان زیر پا بگذارند.


📌 برای نمونه در جنگ اخیر ارمنستان و آذربایجان، مهره های تبشیری به نحوی صوری علیه جمهوری آذربایجان موضع گرفتند اما از آنجا که 40 درصد نفت رژیم غاصب صهیونیستی از آذربایجان تامین می‌شود و این کشور یکی از مهمترین خریدارهای تسلیحات نظامی از صهیونیست ها است، فعالیت تبشیری ها در خصوص ضدیت با جمهوری آذربایجان خیلی زود تعطیل گردید.


👈 جالب اینجاست، علی رغم مناقشه موجود بین جمهوری آذربایجان با ارمنستان، مبلغان تبشیری در سایه حمایت صهیونیست جهانی شهرهایی مانند باکو  را به مرکز فعالیت خود تبدیل کرده‌اند تا آنجا که شبکه تلویزیونی «ECTV» با هدف بسط مسیحیت در جمهوری آذربایجان احداث شده است. شبکه مذکور به زبان ترکی و به صورت 24ساعته به رواج باورهای تبشیری می پردازد.


📌 در مجموع، امروزه مبلغان تبشیری در هر محدوده‌ای که به عنوان جامعه هدف صهیونیست ها است حاضر می شوند و در صدد بر می آیند تا از باورهای خرافی و ساختگی برای سمپات سازی صهیونیزم استفاده کنند. حضور پروتستانتیسم در کره، آذربایجان، امارات و برخی دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس و تلاش برای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس با همین رویکرد قابل تفسیر است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی