مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مسیحیت صهیونیستی

✍️ یسرائل هاوکینز، سازنده یکی از فرقه های مسیحی تحت عنوان خانه یهوه در سال 2006پیشگویی کرد که  نخستین جنگ هسته‌ای جهانی در همان سال آغاز خواهد شد. وی پس از اینکه مشاهده کرد پیشگویی  عنوان شده غلط از آب درآمد اعلام کرد، تا 9 ماه دیگر جنگ هسته ای آغاز خواهد شد.یسرائیل هاوکینز مکرر تاریخ جنگ هسته ای جهانی و نابودی 90 درصد مردم جهان را عوض کرد و با این حال هیچگاه گفته های اش محقق نگردید.


▫️ در بسیاری از منابع تاریخ ادیان، مسیحیت به فرقه کاتولیک، ارتدوکس و پروتستان تقسیم می شود درحالی که واقعیت این است هر یک از این سه فرقه، خود انشعابات بسیار زیادی دارد. در این بین مسیحیت پروتستان بیشترین انشعاب را دارا می باشد چنانچه طبق نوشته برخی پژوهشگران تاریخ دین، امروزه به تعداد کلیساهای پروتستان، مسیحیت پروتستان وجود دارد. 


▫️ این مسئله نشان می دهد مسئله فرقه گرایی در مسیحیت با شدت زیادی مواجه است که دلیل این امر را می توان در عدم مبانی خردپذیر عنوان کرد. در حقیقت مبنای فرقه سازی افراطی در مسیحیت را حامیان فرقه پروتستان بنا گذاشتند چنانچه هر کدام از مبلغان این جریان مدعی اطلاع از غیب شدند و با این حربه در صدد جذب افراد برآمدند.


▫️ این رویه مبلغین پروتستان موجب شد تا سایر افراد کذاب و خیال پرداز نیز انگیزه ای جدی برای فرقه سازی در میان مسیحیان پیدا کنند. برای نمونه، یسرائل هاوکینز، سازنده یکی از فرقه های مسیحی تحت عنوان خانه یهوه در سال 2006پیشگویی کرد که  نخستین جنگ هسته‌ای جهانی در همان سال آغاز خواهد شد.


▫️  وی پس از اینکه مشاهده کرد پیشگویی  عنوان شده غلط از آب درآمد اعلام کرد، تا 9 ماه دیگر جنگ هسته ای آغاز خواهد شد.یسرائیل هاوکینز مکرر تاریخ جنگ هسته ای جهانی و نابودی 90 درصد مردم جهان را عوض کرد و با این حال هیچگاه گفته های اش محقق نگردید.


🔻 امروزه نیز مهره های مسیحیت تبشیری به پیشگویی و امثال آن مبادرت می کنند و با اینکه هیچ یک از گفته های شان محقق نمی شود کماکان ادعاهای خود مبنی براطلاع از غیب را تکرار می کنند. 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی