مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نقد مسیحیت تبشیری

✍️ به تازگی یک کشیش پروتستان در برنامه شبکه ای انگلیسی- سعودی حاضر می شود و در جسارتی بی سابقه پیامبران الهی را هم جنس گرا دانسته و کتاب مقدس مسیحیان را کتابی می داند که خود مروج همجنسگرایی است!!!



🔻 فرقه گرایی، سلیقه گرایی، بی مبنایی، فساد اخلاقی، فساد اقتصادی، دروغ گویی، ادعاهای واهی درباره داشتن معجزه و ... ده ها نمونه بارز و کلی از شاکله مسیحیت پروتستانی است. موارد فوق الذکر به صورت کلی تیتر شده و برای هر یک می توان صدها شاخه ایجاد کرد و برای هر زیر مجموعه نیز هزاران نمونه و مصداق عینی ذکر نمود.


🔻 حقیقتا مسیحیت پروتستان نه تنها هیچ نشانه ای از دین ندارد بلکه با روش ها و مسلک های دینی دیگر چه در میان فرق مسیحی چه با دیگر آیین ها تفاوت فاحشی دارد.


🔻 اقدامات وقیحانه و بی شرمانه مسیحیت تبشیری که زیر مجموعه پروتستان ها هستند به حدی زیاد و عجیب شده است که نمی توان حتی یک هزارم این رفتار را به صورت روزانه به شمار آورد.


🔻 بعد از این همه تابوشکنی و فساد، حال پروتستانتیزم وارد مقوله ای به شدت بی شرمانه و وقیحانه شده است. به تازگی یک کشیش پروتستان در برنامه شبکه ای انگلیسی- سعودی حاضر می شود و در جسارتی بی سابقه پیامبران الهی را هم جنس گرا دانسته و کتاب مقدس مسیحیان را کتابی می داند که خود مروج همجنسگرایی است!!!


🔻 این فرد که متاسفانه کشیش ایرانی ساکن امریکاست، ضمن گفتگو با برنامه و بعد از جسارت به حضرت آدم و دیگر پیامبران به حضرت عیسی مسیح علیه السلام بی شرمانه ترین نسبت ها را می دهد و ایشان را نیز متمایل به جنس موافق خطاب می کند!!


🔻 سئوال اینجاست که واقعا جامعه مسیحت را چه شده است؟! چرا در قبال چنین توهین و نسبت بی شرمانه ای سکوت کرده اند؟! چرا جامعه مسیحیان ایران درباره مسیحیت پروتستانی و حرکت سیاه و کثیف این فرقه در میان مسیحیت و انحراف دیگران هیچ موضعی نمی گیرد؟!


🔻 زمانی که یک کشیش مطرح پروتستانی به صراحت حضرت مسیح را با وقاحت تمام همجنس گرا می داند و برای سخنان خود به کتاب مقدس مسیحیان نیز استناد می کند!! این سکوت عجیب مسیحیت در دیگر فرق کاتولیک و ارتودکس را چگونه می توان توجیه کرد؟!!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی