مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نقد مسیحیت تبشیری

✍️ مسیحیان اونجلیست در مبانی خود قائل به بازگشت دوم حضرت عیسی علیه السلام هستند و از مراحل تحقق آن را جنگ و ویرانی بزرگ می دانند. آنان می پندارند حضرت عیسی علیه السلام پس از بازگشت، هزارسال حکومت خواهند کرد.


▪️ مسیحیان اونجلیست در مبانی خود قائل به بازگشت دوم حضرت عیسی علیه السلام هستند و از مراحل تحقق آن را جنگ و ویرانی بزرگ می دانند. آنان می پندارند حضرت عیسی علیه السلام پس از بازگشت، هزارسال حکومت خواهند کرد.


▪️ بر مبنای مسیحیت صهیونیستی برای بازگشت دوم مسیح باید هفت مرحله طی شود که ما امروزه در مرتبه ششم که کلیسا است، هستیم. در مرحله بعد، یعنی مرحله هفتم آخرالزمان با آمدن مسیح آغاز می شود.


▪️ در مرتبه هفتم، دجال که مبلغان مسیحیت صهیونیستی از آن به ضدمسیح تعبیر می کنند وارد عرصه می شود. نکته قابل توجه اینجا است، در باور مبلغان مسیحیت صهیونیستی هدف اصلی بازگشت دوم حضرت عیسی علیه السلام نجات بنی اسرائیل(رژیم غاصب صهیونیستی) است. 


🔻 در حقیقت، مفهوم نجات و منجی که در مسیحیت سنتی وجود داشت، در #مسیحیت_صهیونیستی کاملا تحریف شد و آنان نجات را منحصر به یهود کردند. در باور رایج ادیان الهی، منجی جمیع ابناء بشر را مدنظر دارد و نوع انسان فارق از هر قومیتی را در زمره یاری شدگان قرار می دهد.


▪️ این خصیصه اصلی فرقه های صهیونیستی است که در آن الفاظ و عبارات به نفع باورهای صهیونیسم مصادره می شوند چنانچه یهود، تنها خود را نجات یافته می دانند و از این رو مفهوم منجی نیز برای آنان جنبه ای کاملا قومی دارد.


👈 امروزه مبلغان فارسی زبان #مسیحیت_صهیونیستی دقیقا چنین قرائتی از منجی دارند و از این رو با قرائت سنتی مسیحیت کاملا مخالفت می کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی