مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

✍️ اخیراً در نشریه کریستین دیلی مقاله‌ای به نقل از یک محقق مسیحی منتشر شد که دلایل ترک مسیحیت توسط مسیحیان را ارائه نموده و در خاتمه تحقیقاتش، اعتراف می‌کند ارائه راهکار برای هریک از آن‌ها، بسیار زمان‌بر و بعضاً نشدنی است.



🔻 با شدت گرفتن مشکلات و معضلات اخلاقی در جوامع مسیحی، بسیاری از مسیحیان آیین و باورهای مسیحی خود را به‌راحتی ترک می‌کنند. امروز هریک از انجمن‌ها و سازمان‌های مسیحی به فکر چاره‌اندیشی برای این مشکلات افتاده‌اند که تاکنون به اعتراف خودشان، موفق نبوده‌اند.


▫️ اخیراً در نشریه کریستین دیلی مقاله‌ای به نقل از یک محقق مسیحی منتشر شد که دلایل ترک مسیحیت توسط مسیحیان را ارائه نموده و در خاتمه تحقیقاتش، اعتراف می‌کند ارائه راهکار برای هریک از آن‌ها، بسیار زمان‌بر و بعضاً نشدنی است.


🔻 این محقق مسیحی، برخی از مشکلاتی که امروز دامن‌گیر جوامع مسیحی شده را چنین بر می‌شمارد:

حضور یک‌بار در هفته مسیحیان در مراسم‌های کلیسایی، نشان‌دهنده سطحی بودن ایمان مسیحیان است که بایستی با افزایش برنامه‌های کلیسا، افراد بیشتر حضورداشته باشند.


🔻 اکثر مسیحیان، از پرسیدن سؤال و ابراز تردید و ابهام در مورد باورهای آیین مسیحیت، عمداً خودداری می‌کنند. این نشان‌دهنده این است که بسیاری از مسیحیان، به باورهای کتاب مقدس یقین قلبی ندارند.


▫️ مسیحیان به این باور رسیده‌اند که راهکاری برای مشکلات رفتاری و اخلاقی خانواده‌های مسیحی، از طریق آموزه‌های کتاب مقدس، وجود ندارد و بعضاً به خاطر اینکه مورد تمسخر دیگران قرا نگیرند، از مطالعه جمالی کتاب مقدس هم صرف‌نظر می‌کنند.


▫️ رسوایی‌های جنسی در میان مسیحیان، باعث شده بسیاری از جوانان و نوجوانان از آیین مسیحیت به‌شدت متنفر شوند و افراد خانواده مانند پدران و مادران هم رغبتی به رفع این مشکل ندارند و ترجیح می‌دهند آرامش روحی و روانی فرزندانشان را بر هم نزنند.


▫️  این موارد تنها بخشی از هزاران موردی است که جوامع مسیحی گرفتار آن هستند. هرچه دقت و بررسی بیشتری روی این مسائل می‌شود، زوایای پنهان خطرناکی از مشکلات امروز آیین مسیحیت برملا می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی