مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مسیحیت صهیونیستی

✍️ گریس هال‌سل(Grace Halsell)، نویسنده معروف آمریکایی، در خصوص برنامه های جنگ طلبانه اونجلیست ها افشاگری کرده است. وی به نقش مبلغان انجیلی در زمینه سازی جهت برنامه های هسته‌ای آمریکا، انگلستان و رژیم غاصب صهیونیستی پرداخته و عنوان کرده که آن‌ها با تحریف پیشگویی‌های عهدین در صدد راه اندازی جنگ‌های آخرالزمانی می باشند.


🔻 گریس هال‌سل(Grace Halsell)، نویسنده معروف آمریکایی، در خصوص برنامه های جنگ طلبانه اونجلیست ها افشاگری کرده است. وی به نقش #مبلغان_انجیلی در زمینه سازی جهت برنامه های هسته ای آمریکا، انگلستان و رژیم غاصب صهیونیستی پرداخته و عنوان کرده که آن ها با تحریف پیشگویی های عهدین در صدد راه اندازی جنگ های آخرالزمانی می باشند.


▫️ نکته مهمی که هال‌سل می گوید این است که رسانه های اونجلیستی آمریکایی با ایجاد اسلام هراسی و خطرسازی خیالی از مسلمانان، در صدد هستند تا ساخت جنگ افزارهای هسته ای را توجیه کنند. هال‌سل که از کارمندان برجسته دفتر ریاست جمهوری آمریکا بود در خصوص نقشه تبلیغاتی رسانه های اونجلیست ها معتقد است دستگاه های ارتباط جمعی آمریکا که کاملا تحت کنترل صهیونیست ها می باشند.


▪️ وی تاثیر رسانه بر اذهان مردم آمریکا را تا آنجا می داند که مردم آمریکا را به زودباورترین مردم جهان تبدیل کرده و آنان تحت تاثیر اخبار هرگونه اقدام ضدبشری صهیونیست ها را امری موجه می پندارند. 


📌 امروزه، آمریکا، دیگر کشورهای #پروتستان و همچنین 1500 فرقه مسیحی تحت تاثیر رسانه های اونجلیستی حامل این باور هستند که برای تسریع در بازگشت مسیح، باید جنگ های #آرماگدون و ویرانی جهان محقق شود. بر این مبنای ضدانسانی، اونجلیست ها داشتن جنگ افزارهای هسته ای برای صهیونیست ها اقدامی توجیه دار می پندارند. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی