مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مسیحیان فارسی زبان

↙️به جرات می توان گفت این همه بی اخلاقی و دروغ بافی که هر روز به شکلی در مسیحیت صهیونیست مشاهده می شود در هیچ فرقه ای سابقه ندارد...

🔸شاید برای صدمین بار باشد که ماجرایی پر تکرار از سوی کشیشان تبشیری در رسانه های مسیحی صهیونیستی اتفاق می افتد. تقریبا می توان گفت تمامی کشیشان فارسی زبان با حربه ای متحد افراد ساده لوح را متقاعد کرده اند تا به مسیحیت گرایش پیدا کنند.


↙️آنان در برنامه های تبلیغی خود و در رسانه ها و فضاهای مجازی که امکان گفتگو دارند زندگی با شرایط دین مبین اسلام را بسیار سخت، طاقت فرسا و مملو از مشکلات و گرفتاری ها نشان می دهند و آنقدر این را تکرار می کنند تا فرد و گروه مقابل را ابتدا دچار شک و تردید کرده و سپس به مرور متقاعد کنند که آری هر آنچه مشکل و بدبختی و گرفتاری است از دین اسلام است.


 🔺بازیگران مسیحیت صهیونیست بدین طریق فرد مسلمان را از اسلام دلسرد و خسته کرده و سعی می کنند تمام مشکلات فرد را به اسلام ربط دهند! در مرحله بعد می گویند حال بیا و مسیحی شو! و اگر به خدای ما مسیحیان ایمان بیاوری معجزات فراوان می بینی و تمامی گره ها از زندگی باز می شود و می توانی برگزیده خدا در زمین شوی و ....!!! 


❌اما زمانی که فرد بعد از مسیحی شدن - که برای نمونه می توان به زندگی پر رنج و فلاکت پناهنگان که برخی بیش از ده سال مسیحی شده و در اردوگاه ها زندگی می کند اشاره کرد – همچنان با همان مشکلات سابق مواجه می‌شود و هنگامی که دردها و مشکلات باقی می ماند و برای برخی نه تنها کم نمی شود بلکه بیشتر هم می شود تازه شروع به فلسفه بافی می کنند!!  


☑️آن وقت است که با دروغ های شاخ دار ادعا می کنند تو برگزیده خدا شده ای، تو در راه مسیح به درستی قدم گذاشته ای و قرار است با این مشکلات و مصیبت ها ساخته شوی، تو درد مسیح را می کشی و قدرت شفا می یابی!! 


 ⛔️گاهی هم به دروغ مدعی هستند که حل نشدن مشکلات به دلیل این است که هنوز تاثیرات دین قبلی بر شما باقی است و شاید چندین سال طول بکشد!!!


👈به جرات می توان گفت این همه بی اخلاقی و دروغ بافی که هر روز به شکلی در مسیحیت صهیونیست مشاهده می شود در هیچ فرقه ای سابقه ندارد...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی