مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

☑️☑️ اوانجلیست‌های آشوبگر

يكشنبه, ۲۶ دی ۱۴۰۰، ۰۸:۵۶ ق.ظ

مسیحیت صهیونیستی

✍️ مسیحیان آمریکایی معتقدند: حمله به ساختمان کنگره که توسط مسیحیان اوانجلیستی برای اولین بار در آمریکا صورت گرفت، نشان‌دهنده میزان خشونت و تعصب جاهلانه آنان است که امکان دارد در آینده نزدیک چنین حوادثی با شدت بیشتر، از سوی آنان تکرار شود.


▫️ قریب یک سال پیش، بسیاری از مسیحیان سفیدپوست اوانجلیستی با در دست داشتن صلیب و عبارات کتاب مقدس به ساختمان کنگره آمریکا حمله کرده و بسیاری از تجهیزات و امکانات آن ساختمان را به طرز وحشیانه تخریب و تضییع کردند.


🔻 مسیحیان آمریکایی معتقدند: این واقعه وحشیانه که توسط مسیحیان اوانجلیستی برای اولین بار در آمریکا صورت گرفت، نشان‌دهنده میزان خشونت و تعصب جاهلانه آنان است که امکان دارد در آینده نزدیک چنین حوادثی با شدت بیشتر، از سوی آنان تکرار شود.


▪️ برخی از اندیشمندان مسیحی، این حمله وحشیانه را مانند یک قیام آخرالزمانی توصیف کرده و خطاب به مسیحیان اعلام کردند: این‌ها (مسیحیان اوانجلیستی) کسانی هستند که می‌توانند سخنان حضرت عیسی مسیح را به نفع خودشان تحریف و تفسیر کنند و حتی امکان دارد آیین مسیحیت را به سخره بگیرند.


▫️  بسیاری از مسیحیان اوانجلیستی ضمن اظهار ندامت و پشیمانی، اعتراف کردند آنچه در حمله به ساختمان کاپیتول صورت گرفت را نمی‌توانیم توجیه کنیم. ما بایستی بر اساس آموزه‌های آیین مسیحیت حرکت کنیم.


🔻 حمله به ساختمان کاپیتول، این حقیقت را برای مسیحیان آمریکایی به اثبات رسانده است که مسیحیت اوانجلیستی یک جریان انحرافی و جدا از آیین مسیحیت است و فعالیت‌های آنان در آینده می‌تواند تهدید برای دموکراسی در آمریکا باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی