مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

☑️☑️ افتراء مسیحیان انجیلی به حضرت مریم(س)

سه شنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۳۷ ق.ظ

✍️ اگر مبنای طهارت و نجات چنانچه مسیحیان انجیلی می پندارند، موکول به پس از حضرت عیسی علیه السلام است، تمام افراد، ازجمله حضرت مریم علیه اسلام نیز از اهل نجات نبودند.


🔻 مسیحیان انجیلی چنین می پندارند که پس از هبوط حضرت آدم از بهشت، تمام انسان ها گناهکار زاده می شوند و نجس هستند. آنان تحت تاثیر اساطیر باستان چنین معتقدند که خدا برای جبران خطای آدم که به نسل او سرایت کرده بود، خود را در معرض کشته شدن و شکنجه قرار داد و از این روکسی که به این امر اعتراف کند نجات یافته است!!!!


▪️ با این مبنای مسیحیان انجیلی، تمام افرادی که پیش از حضرت عیسی علیه السلام به دنیا آمده اند ناپاک از دنیا رفته اند چراکه باور به شکنجه خدا به دست انسان نداشته اند. اما در این بین، سوالی جدی تر مطرح می شود و آن اینکه حضرت مریم، مادر حضرت عیسی که طبیعتا پیش از ایشان بوده در زمره اهل نجات محسوب می شده یا خیر؟


▪️ اگر مبنای طهارت و نجات چنانچه مسیحیان انجیلی می پندارند، موکول به پس از حضرت عیسی علیه السلام است، تمام افراد، ازجمله حضرت مریم علیه اسلام نیز از اهل نجات نبودند. 


🔻 در واقع مسیحیان انجیلی با این مبنا به حضرت مریم افتراء بسته اند و شان حضرت عیسی را نیز رعایت نکرده اند چراکه نتیجه باور آنان این است که عیسی علیه السلام از مادری که اهل نجات نبود، به دنیا آمده اند.


▪️ در حقیقت این ویژگی فرقه ها و مکاتب انحرافی است که در درون خود ناسازگاری های جدی دارند که نتیجه آن توهین به انبیاء الهی می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی