مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

✍️ یکی از معضلات و مشکلات رایج اربابان کلیساهای آمریکا، اکثریت کشیشان مهارت لازم و کافی برای معرفی حضرت عیسی مسیح (ع) بر اساس کتاب مقدس را ندارند. به تعبیر دیگر آنان نمی‌دانند شخصیت حضرت عیسی (ع) را به جامعه امروز آمریکا معرفی کنند.


🔻 یکی از معضلات و مشکلات رایج اربابان کلیساهای آمریکا، اکثریت کشیشان مهارت لازم و کافی برای معرفی حضرت عیسی مسیح (ع) بر اساس کتاب مقدس را ندارند. به تعبیر دیگر آنان نمی‌دانند شخصیت حضرت عیسی (ع) را به جامعه امروز آمریکا معرفی کنند.


📌به نقل از سایت کریستینیتی دیلی، طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته، اکثر کشیشان آمریکایی و حتی ایمان‌داران مسیحی، با روش‌های لازم برای توضیح دادن در مورد شخصیت حضرت عیسی (ع) آشنایی ندارند.


▪️ در بخشی ازنظر سنجی منتشرشده آمده است که 66 درصد از مسیحیان اعم از کشیشان و افراد مسیحی، توانایی لازم برای ارائه و معرفی شخصیت حضرت عیسی مسیح را منطبق بر آموزه‌های کتاب مقدس را ندارند. 52 درصد از پاسخ‌دهندگان اعلام کردند تشویق دیگران به باورهای مسیحی، می‌تواند توهین‌آمیز و بی‌احترامی به فرد مقابل باشد.


⚠️ اندیشمندان مسیحی اعتراف کردند: این ناکارآمدی فاحشی که ایمان داران مسیحی گرفتار آن شده‌اند باعث شده جامعه مسیحیت آمریکا از بشارت دادن اجتناب کند و این تصور را ایجاد کرده است که شاید معرفی حضرت عیسی مسیح، یک امر خشونت‌آمیز تلقی گردد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی