مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

مسیحیت صهیونیستی

اخبار مرتبط با جریان مسیحیت صهیونیستی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

⛔️⛔️ کلیسای غرب گرفتار خشونت خانگی

سه شنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۳۵ ق.ظ

✍️ اخبار منتشرشده در نشریات و خبرگزاری‌های وابسته به آیین مسیحیت نشان می‌دهد، جوامع غربی مسیحی که داعیه‌دار اصول اخلاقی و کرامت انسانی در جهان هستند امروز بیش از سایر کشورهای جهان گرفتار مسائل غیراخلاقی و خشونت خانگی هستند.


🔺 اخبار منتشرشده در نشریات و خبرگزاری‌های وابسته به آیین مسیحیت نشان می‌دهد، جوامع غربی مسیحی که داعیه‌دار اصول اخلاقی و کرامت انسانی در جهان هستند امروز بیش از سایر کشورهای جهان گرفتار مسائل غیراخلاقی و خشونت خانگی هستند.


⚠️  به‌عنوان نمونه، یکی از خبرگزاری‌های مورد اعتماد مسیحیان اعلام کرد: در استرالیا میزان خشونت خانگی و جرائم جنسی در میان خانواده‌های مسیحی از آمار خطرناکی برخوردار است. امروز 67 درصد اربابان و کشیشان، در پی مقابله و رفع مشکلات خانواده‌های مسیحی در این کشور هستند.


▪️  در متن خبر منتشرشده آمده است: بسیاری از کلیساهای محلی روزانه با تعداد زیادی مراجعه‌کننده مواجه می‌شوند که از مشکلات روحی و روانی خانواده‌هایشان به ستوه آمده و نسبت به ناکارآمدی تعلیمات و آموزه‌های مسیحی اعتراض می‌کنند.


▪️ در پایان، این خبرگزاری اعتراف می‌کند که 93 درصد از آسیب‌دیدگانی که به کلیسا مراجعه می‌کنند به دلیل عدم رفع مشکلاتشان توسط کشیشان مسیحی، ناچارند به مراکز درمانی و مشاوره‌ای غیر مسیحی مراجعه کنند.


👈امروز اربابان کلیسا در این شرایط بحرانی که مسائل غیراخلاقی دامن‌گیر خانواده‌های مسیحی شده است نه‌تنها نتوانستند باری از مشکلات آن‌ها بردارند، بلکه اعتماد و اعتباری که مسیحیان به آن‌ها داشتند را به‌تدریج ازدست‌داده‌اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی